Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

falm

17. 12. 2009 19:41
A nešlo by

přesunout raději myšlení UNESCO?

Ačkoliv ta parta proviční šmíry, kterou jsem tam měl čest potkat, která se na mne inkognito vyvyšovala, že oni umělci jdou zkoušet... kdyby věděli, že jsem režisér z Prahy tak by se blahem a servilností pos...- ...rali...

.. nuže ačkoliv ta parta tam asi pokud se divadelního umění předáví všelicos, samotné otáčivé hlediště je něco jako technická památka divím se, že to ještě nikoho nenapadlo ji za technickou památku vyhlásit. ?!!

A bylo by po ptákách i po závisti, že pane z Hluboké?

0 0
možnosti
MF

falm

17. 12. 2009 19:42
Re: A nešlo by

předáví = předvádí

0 0
možnosti
K

kaktusak

17. 12. 2009 19:00
Tady je třeba šetřit

Ne na důchodcích.

0 0
možnosti
A

Alergik71

17. 12. 2009 15:39
Jojo

Mám rád Krumlov takže jsem značně ovlivněn, ale myslím si, že ona otočka nikomu nemůže vadit. A je jen na tom jakým způsobem jsme schopni komunikovat tuto skutečnost na UNESCO. Jeho přemístěním nebo vymístěním jen pokazíme to co už žije svým životem a do očí rozhodně nebije.

To už by stálo za to odsunout z dohledu ta panelová sídliště;-)

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

17. 12. 2009 15:51
Re: Jojo

Já jako návštěvník si myslím, že je hnusná a opravdu se tam nehodí. Ale současně je to asi nejznámější věc v tomhle městě, takže použít na to trhavinu by byla špatná cesta. :)

Ale jestli by ten přesun stál půl miliardy, to ať to radši zůstane tam, kde to je a jak to je.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1310x
senátor PČR a starosta Hluboké nad Vltavou

Seznam rubrik